Monday, May 25, 2009

xtau nk buh tajuk hape..haha

today 25th May '09..
demam aku x baik2 lg..
kepale cam nak pecah pening gle babi..
bape papan aku telan active fast pun aku x tahu lah..same jer aku rase.
kimaknye panadol tipu aku..hahaha..
ni sume pasal aku gi makan daging kambing kat andalus ngan chin itu hari..aduyai..
lepas jumpe doctor baru aku tahu aku dilarang same sekali makan kambing!!
kambing buat badan aku panas..hamik kau terbaring aku atas katil je..
tapi kambing sedap duh..cibai ar.. =(
aku ade kelas Intro to DTP by 12pm till 3pm..aku gagahkan diri menghadiri kelas tersebut..
kelas abis awal sebab all Art and Design student have to attend the CS4 speech..
pegilah aku dengar mamat dari singapore tu merepek pasal photoshop lah..AI lah..sume2 dlm CS4 tu ar..bukannye aku minat sgt pun sebenarnye..haha..
yelah dengan keadaan aku yang separe betul ni kan..mmg tak ar aku nk amik kesah..


die merepek2 adelah dalam sejam lebih..
lepas tu lepak jap kat cafe..minum2 sembang2 bagai..Oley text aku..
die ajak gi Giant beli barang skit..aku pun nk cari barang tuk Art class aku so sekali lah..
dah settle beli barang ape sume kitorang gi makan kat Wendy's..
aku order ceaser chicken salad..sedap ouh..hahaha..
vege kejap aku..gile ah..dah macam mat salleh plak..xbleyh blah..
abis makan ape sume kitorang pun balik..
aku pun macam dah x larat kan..sok ade full class plak tu..
aduii...aku tension ar ngan condition body aku..
lemah gle..aku dah cube lawan kot..tp x bleyh gak..
haih mungkin aku perlukan lebih banyak rehat..
wish fer my good health guys..ciao.. ;)

2 comments:

  1. no wonder la i mcm pening gile bagai punyeee.
    tak pasal pasal shesha yg dipersalahkan. haha

    :D

    ReplyDelete
  2. hahah.. bek die pasang movie leh tonton reramai..
    baru ada kelas..
    jgn lupe beli popcorn skali..haha

    ReplyDelete