Tuesday, May 19, 2009

rase mcm nk update.. ;)

hey guys..
lame kot aku x update..
aku pun dok bz ngan assgnment sume..
maap lah ye..
nothing new actually..
life still suck like usual..
aku dah masuk sem baru dan aku ade exam by next week..
tapi celake ar..esok exam mlm tu final match UEFA kot..
tak ke haram jadah namenye..
tp lantak ah..aku xkn miss match tu..
haha..go BARCA go!!
hmmm...ape lg eh??
ooooooo....aku tau..aku ade knl satu minah nie..
Olleyana namenye..dan cite selanjutnye pasal minah tu a bit privacy ah..
mls pun nk cite..
haha..kawan2 aku di SEGi makin bertambah..
macam2 perangai aku jumpe..
pelik2 pun ade..haha..dan aku sudah memiliki roomate baru..
Naif dari S. Alam dan Veejay dari P.Indah..
mereka malaysian!!aku suke..hahahaha..x terbelit lidah aku nk sembang..
haha..tulah die..dah ar..
nnt aku update lagi yer..a'kum..
org2 tertentu sahaje tahuk pasal die..haha..

No comments:

Post a Comment