Tuesday, January 27, 2009

CNY holiday..

first of all..
i would like to wish all chine2 kat malaysia nie a great CNY..
best jadi malaysian nie..banyak perayaan..malayu,cine,india,christian..
sume ade public holiday..hhahaha..
so this year punye CNY holiday aku dapat 4 hari..
tapi weekend aku suck..aku demam dowh..cibai tol..
until now aku still selsema..demnnn..

aku BALIK KAMPUNG on monday ngan tuesday!!!
hahaha..lame dowh aku x balik..last on september..
both raya pun aku x balik..hahaha..kejam dowh..
so aku balik kali nie dgn perasaan agak terpakse ar..
aku gerak tengahari isnin..sampai dalam pkul 4..
ala kampung aku bukan jauh mane pun..slim river jep..
setibanya disana aku agak sebak ar..
OPAH aku stoke teruk dowh..aduii..sedih je tgk die..
rase sebak sesangat dowh..mcm nk nagis je negok..haih..
but die kuat ar..hidup jep smpai skrg..aku pun pelik..
bukan ar aku nk kurang ajar kan..tapi dgn condition die camtu dah xde harapan owh..
better she tttuuutttt jeee..hmm..please god..
she didnt even recognized me..atuk aku pun dah surut skit badan die..
batuk teruk gle..nk b'napas pun payah ar org kate..
isap rokok kuat plak tu..aku tanye knape die isap rokok die dgn selambe jwb..
AKU TENSYEN!!!hahaha..ngok jer..sengal betol..
haih..takut plak aku nk tua nnti..
haha..kat kampung mmg xde buat ape ar..
dah lah aku sorg je yg balik..sial je adik bradik aku nie..
tgk tv..tido..makan..isap rokok..tu jelah kot aku buat..
hahaha..at least aku balik gak kan...hmmm..
after launch selase..ktorng berangkt pulang ke KL..
dgr2 dlm radio mengatekn highway jammed..
jadi bapak aku mengutuskan menggunakan jalan lame..
lambat lah jawabnye..aku tido jer dlm kete..haha..tau2 dah sampai..
agak maghrib gak sampai..x sempat nk skate..hadooyyaaiii..
lepas nie aku nk balik kampung lagi ar..sian opah aku..hmm...
aku nk jadi cucu soleh!!!hahaha..ciao.. ;)

2 comments:

  1. ea ke???
    cucu soleh??
    hmm....dalam mimpi pon x tentu bole jd ke??
    haha...
    btw, xpe la..asalkan ade niat..
    oke..
    hahahaha...

    cheers^^

    ReplyDelete
  2. apakah??x bitau pn ade blog huhuhu

    ReplyDelete